Thursday, March 3, 2011

Main Buih itu Seronok !!

Assalamualaikum. 
Selamat hari khamis.


Hari ini aku ada dua kelas jer. Sebab satu lagi kelas tuh cancel. Seronok kan dengar kelas cancel. Rasa macam nak melompat keanak-anakkan bila classmate announce tak ada kelas. HAHA


Tadi petang aku main buih dengan Mr. Bubu aku. Seronok !! Haip! Mr. Bubu tuh kereta kesayangan aku lah. Kereta yang bapak aku kasi pasai aku lepas masuk universiti. Comel kan bapak aku tuh. Hiks !!

Mr. Bubu kesayangan. *muah**muah*


Housemate aku pelik pasal apa aku suka cuci dak Bubu neh. Kalau tak seminggu sekali, mesti dua minggu sekali. Kalau tak basuh sendiri mesti hantar car wash. HUHU

Nak tahu sebab apa ??
  • Puas bila melihat keadaan kereta kesayangan bersih suci murni.
  • Tak suka kepada kekotoran. Yarrkkkkss !!
  • Berhasrat mahu menjaga keadaan dalaman dan luaran bubu dengan baik.
  • Dah nama pompuan. Mesti lah pembersih !!



Sudah dulu yer. Penat nih. Peluh pon tak kering lagi.
Babai =))

No comments:

Post a Comment