Sunday, March 6, 2011

Rambut oh rambut.

Assalamualaikum. Wassup Yaw :D
 

Selama 22 tahun aku hidup kan, aku selalu ada masalah. Kamu-kamu pong mesti ada masalah jugak kan. Masalah peribadi, masalah perikemanusiaan, masalah peri-peri. Banyak kan ? Masalah aku dari dulu sampai sekarang masih lagi tak selesai-selesai. Masalah rambut. Damn jeh !!


Rambut aku sangat bermasalah. Geram tahu !! Kalau tak bercabang, mesti kering. Tak kering mesti berminyak. Tak pong masalah-masalah lain yang sepertinya kehilangan keaslian warna rambut. Sampaikan, penah ada orang cakap aku nih warna rambut. Jelas kan, betapa kritikalnya rambut aku. HUHU


Rambut aku sangat manja dan susah diuruskan. Kalau bershampoo tuh terpaksa pilih betul-betul shampoo mana yang sesuai. Kalau tak, tunggulah apa akibatnya. Takkan nak buat treatment manjang. Lemak lah ! Aku student weh! Ptptn pong tak layak. Mana nak korek duet buat rambut bagai ? Baju pong beli yang seploh-seploh hengget jew. Huisshh.


Ihsan dari : Encik google

Cantik kan rambut dia. Walaupun aku bertudung, aku harus juga menjaga kesihatan rambut aku. Tak lah sampai biarkan dia terabai macam sabut kelapa. HUHU. So, aku mesti, harus, dan wajib memilih shampoo yang betul-betul sesuai dengan rambut aku. Dulu daku pakai Dove. Lama jugak, dalam tiga tahun. Then Rambut rosak balik. Sekarang tukar L'Oreal. Not bad. At least tak lah menggerbang macam kak limah. Aku buat treatment pong setahun tiga empat kali jer. HAHA Amik syarat katakan. Nak buat tetiap bulan duit tak dop pulop.     :D


Huurmm. Rambut aku memang gedik giler sampaikan setiap tahun nak kena tukar shampoo ker memang aku yang tak gheti nak jaga rambut ?? Heh !


No comments:

Post a Comment