Wednesday, March 2, 2011

Tambah lagi satu.

Assalamualaikum.

Yeayyyy! Hooyyeeeeeaaaaaaaahhhhhhhhhh!!
Nampak tak? Nampak tak aku teruja? Teruja tahap gila. 
Giler kentang punye!

Tadi bangun-bangun tidur dapat satu message. Ingat dari En. singa, tapi sekali dari abang gua. HUHU. Punya la tunggu message dari dia kan, tiap kali massage masuk mesti 'berharap' massage tuh dari dia. Biasa lah, aku sekarang jadik awek terabai. HUHU

Massage tuh berbunyi ...


" Assalamualaikum, Alhamdulillah kak na sudah selamat melahirkan anak lelaki pada pukul enam petang "




Ini keluarga besar abang aku. Aku sayang askar-askar aku tuh.


Hooyeeahh! Aku suka !! tambah lagi sorang anak sedara aku, merangkap askar-askar 'bulian' aku. HIHI sukanya sukanya.
 
Tahniah tahniah dan tahniah. =))






Gambar baby tak ada pulak.
dan-dan pulak henpon abang aku rosak kan.
isk!

1 comment:

  1. gler laaa..ramai anak abg kaw sorg neyh ekk..;p btw..CONGRATZZ!! bler mardiha nk dpt adek plak..?? ngee..;p

    ReplyDelete