Saturday, February 12, 2011

Bila Hati Tidak Keruan.

Assalamualaikum.

Sekarang dah 2 pagi. Tapi mata tak lelap lagi. Korek punya korek laptop, jumpa gambar. Gambar hang out semalam. Apa lagik, edit la wehh. Nak buat camner kan, bila dah tak der kerja layan jer la apa yang ada dalam laptop neyh. Nak study malas pulak. Padahal isnin nih ada test. Tapi tak apa lah, esok masih boleh study lagi. HAHA

Dan sekarang jugak aku baru siap edit gambar. Gambar aku dengan roommate aku. Saje edit gambar. Tak boleh? Biar lah!   
 


cantik tak? cantik tak?

Aku berbaju kuning, roommate aku berbaju purple. 
Kami iras ker? Ada orang cakap kami kembar. Meh habaq mai kat cheq tang mana yang serupa tuh. 
HUHU.


Biasalah, budak baru belajar guna photoshop. Abaikan segala kecacatan. Lagi pong, aku edit suka-suka. Apa ada hal?. =))

No comments:

Post a Comment