Monday, February 7, 2011

dari TRG ke BP.

Assalamulaikum. Kalau tak jawab dosa tau. =))

 
Actually tak larat sangat nak update walaupon arini satu hari aku kat rumah jer. Mana tak nya, aku TERponteng kelas kot. Haiihh. Kalau mak bapak aku tau, mau putus leher aku neh. Huhu. Tak larat, tapi updated jugak kan? Hihi. Poyoosss!


Ready nak balik!!


Semalam ( Ahad ) aku bertolak dari Terengganu menuju ker Batu Pahat. Buat ape? Hai, aku kan belajar kat sana. Aku bertolak pukul 10 pagi. Seronok beb! Sebab aku tak payah naik bas ** **** yang setiap kali aku naik, mesti rasa nak termuntah. Huhu. Tapi kali ni still rasa nak termuntah. Sebab duduk dalam kereta 11 jam beb!!! Lama nak mampooooss! Bontot aku tak payah cakap lah. Naseb tak bernanah jew. Isk! Sumpah penat.


Dari gambang sampai ayer hitam jemmed manjang. Mau tak 11 jam aku dalam kereta. Jalan kaki pong lagik cepat aku rasa. Huhu. Hiperbola jugak aku kan? Heh! Tiga-tiga link sesak. Sampaikan lorong kecemasan pong dorang sebat. isk isk isk. Sabor jer lah.






Bersabar menunggu giliran.




Lokasi : exit ayer hitam.


Setiap exit kot jammed! Kalau time-time camnih, tak dapet den nak nolong eyh. Hanya mampu bersabar dan terus bersabar. Tak boleh nak ikut kepala sendiri, nanti buruk padahnya. Ecehh~


Bye!

No comments:

Post a Comment