Thursday, February 24, 2011

Salahkah Aku ?

Hai. Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia.
Macam dah lama tak updated blog kan? Eh! Macam ker? Bukan dah memang lama ker? Oh! Abaikan. 

Erm. Disebabkan aku tak mengantuk lagi malam nih, aku nak tulis apa yang aku rasa. Agak-agak apa yang aku rasa sekarang ek? Rasa masam? masin? manis? pahit? Owh! aku sendiri pong tak tau apa yang aku rasa. HAHA mintak penampar tak aku? ilek. ilek. 

amik nih, aku kasi gambo.
Gambo yang tak de kena mengena dengan entry.
Apa ada hal.
=) 









Okeh, sambung mood balik. 


Sebenarnya...




Aku rasa serba salah sangat...


Aku kat sini (UTHM) selalu keluar malam. Kadang-kadang keluar tengah hari, petang sampai lewat malam baru ingat nak balik rumah. Walaupon banyak kali jugak parents aku pesan jangan keluar sangat, tapi nak buat macam mana, aku nak juga keluar. Alaa, kalau keluar pong bukan aku buat apa, aku pegi shopping sikit-sikit, karok, wayang, then makan-makan. Tuh jer. Aku bukan buat mende lain pong. Salah ker? Tuh kiranya aku ingkat pesanan parents aku ke? Kalau parents aku call tyme tengah keluar, aku cakap benar jer. Tak tipu. Boleh ke macam ni?? Boleh jer kan? Tak salah kan? HUHU

Lagipon kalau aku keluar bukan hari-hari pon. Weekend jer. Kadang-kadang kalau ada hal penting dan kebetulan jer aku keluar hari-hari. Isk! Macam keling tak ayat aku? HIHI Kadang-kadang rasa bersalah sangat sebab tak dapat jadi anak yang baik. Tak dapat jadi anak yang ikut cakap mak ayah. Tapi aku tak buat bukan-bukan. Aku cuma keluar enjoy-enjoy jer. Boleh? Haih!

Ni lah akibatnya kalau dah lama sangat tak balik kampung kan? Bila buat semua benda mesti terfikir tentang parents kat kampung. Buat itu rasa bersalah, buat ini pon rasa bersalah jugak. Macam banyak sangat tak kena. Macam semua yang aku buat tuh rasa bersalah jer ngan parents akuh. Haih! Kenapa mesti ada perasaan begitu? Normal kah aku? sobsobsob.

p/s : Kita rindu Mak Bab kita. =(


No comments:

Post a Comment