Wednesday, February 16, 2011

Keluar lagi.

Assalamualaikum.

Updated lagi! Kadang-kadang aku rajin updated sampai satu hari boleh mencecah 4 5 entry. Tapi kadang-kadang aku malas sangat nak updated sampaikan bersawang-sawang blog neh. Naseb lah dak belog, dapat owner cam aku neh. HUHU. Tadi balik rumah, terus crop-crop gambar. Saje suka-suka. =)

Harus menempek pic aku dulu. =)

Seperti yang diperkatakan, hari ini aku keluar lagi. Lepas kelas KENEGARAAN selama 45 minit, balik rumah kejap sebab housemate tukar pakaian, lepas tuh terus pecut Incik Bubu menuju ke terminal BP. Buat apa? Pergi beli tiket nak balik weekend neh lorh. Bukan takat beli jer, borong terus tiket tuh tau. 5 sekali kitorang beli. Naseb baik kaunter tiket tak jammed. Kalau tak mau tunggu sampai lobam kat situ. Dah lah kuanter tiket ********** kat BP selalu jer offline. Tak suka tau!


Abang tiket yang agak kerek. 
Tak pandang langsung muke gadis cantik kat depan die.
Malu barangkali. 
=)

Lepas tuh kitorang pergi makan. Lapar weh! Mana boleh tahan. Kesian perut kesayangan aku nanti. Tak sampai hati pulak nak mendera. HUHU. Then, singgah SUMMIT. Ingat nak usha beg, tapi mahal dowh. Terus sentap tak nak beli. Siap membebel lagi sebab harga mahal sangat. Tup-tup ternampak pulak slimbag lima belas hengget. Apa lagi, terus ku capai tanpa was-was. Rezeki rezeki.  =)


Lepas tuh singgah pulak BP MALL. Parking jer kereta, terus tukar beg baru. Kebetulan pulak slimbag tuh baby pink. Baju aku pulak purple. Apa lagi, teguh jer la. Bila dah yakin, tak kesah dah apa orang cakap. =)

K lah, bye!



 

No comments:

Post a Comment