Tuesday, February 15, 2011

Dalam SUKA ada DUKA

Assalamualaikum! =)

Malam semalam aku keluar. Hari ini aku keluar. Esok pong aku nak keluar lagi. Amboih! Gedik kan? Macam tak der kerja pulak hari-hari nak kene keluar. Malam semalam keluar atas sebab-sebab tertentu. Hari ini keluar sebab ada orang ajak, sebab nak carik hadiah untuk anak buah aku, hadiah kawan kepada kawan aku, dan banyak sebab lagi. Esok keluar sebab nak carik tiket. Yea! Tak sabar nak balik lah! =)

Tadi keluar berempat. Aku, yana dan dua orang kuncho-kunchonya.  Niat dihati nak beli birthday gift untuk anak buah gedik aku. Tapi lain pulak TERbelinya. Bukan untuk anak buah aku, tapi untuk aku. Haih! Napsu napsu. Abeh nak buat cam mano, eden carik tak jumpo-jumpo hadiahnyo. HUHU

Lepas beli barang yang aku berkenan sangat tuh, apa lagi. Pergi melantak lah pulak. Ingat mula-mula tuh nak makan dekat RAIL COFFEE tapi tutup lah pulek. Memang tak ada rezeki sungguh. Then pusing satu KLUANG cari kopitiam yang mana bukak. Alih-alih OLD TOWN jugak yang jadi pilihan. Seronok dapat makan! gagagagaga.

Suka pic nih sebab dia BLUR.  Credit tu tukang snap. =)


  Tekun mengisi borang makanan. HAHA


Perasan cantik sambil menunggu makanan. *thumbs up!


 Ini saya punya! Lapar. Nasi jadi pilihan. =)


Ini dah Yana punya. =)

 Bread yang sangat sedap! Habis dalam masa 5 saat. Sila percaya.




Lagi dua tak sempat snap. Dorang dah rembat dulu.
Saya suka makan! Makan itu nikmat. Kalau taknak percaya, sudah. =)
Yea! Saya suka!





 
Tapi...








Tadi kawan baik saya msg. Dia cakap dia sakit. Saya sedih sangat. Asal dia sakit, saya selalu jauh dengan dia. Saya doakan awak cepat sembuh! Saya tak nak kehilangan kawan yang macam awak. Saya sayang awak sangat! =)

No comments:

Post a Comment