Friday, January 21, 2011

Aku perempuan. Kamo lelaki.

Yuhuu. Jumpa lagi. =))

Malam nih nak cakap-cakap sikit. Biasalah, tak dapat membebel dalam satu hari, tak sah lah kan. Ada jer benda nak dicakapkan. Kalau tak mulalah badan rasa panas. Tak selera nak makan. Fikiran tak menentu. Haha. Over taw!

Erm, seriously aku tak paham lelaki nih. Lelaki nih macam mana ek? Kejap-kejap okeh, pastuh tak okeh pulak. Eii, susah nak paham. Kadang-kandang baik, tapi kadang-kadang jahat. Opps! Tapi tak semua lelaki lah macam tuh kan. Sesetengah jer. Kang kene serang pulak blog aku neyh. Mampos aku! **bajet popular lah tuh siap nak serang bagai. Perempuan pulak tak semuanya manis. Dan tak semuanya baik. Ada jugak yang macam haram. Nama jer pompuan tapi perangai? Allahuakbar. Macam-macam lah orang nih. Aku pon kadang-kadang perangai tak senonoh jugak. =)
 
Kenapa aku cakap camtuh? Errmm. Ntah lah. Aku punya suka lah nak cakap apa. Blog aku, aku punya pasal lah. Boleh? Haha. Macam mintak penampo jer aku kan. Hihi. Bagi orang yang couple, gaduh tuh perkara biasa. Couple yang tak pernah gaduh time BERcouple tuh adalah satu pasangan couple yang tidak normal. So, memang tak hairan lah kalau ada orang yang siap menangis, melalak, melolong bagai masa gaduh kan.

Cuba ingat balik, masa mula-mula couple dulu. Gaduh sikit mesti dapat coklat. Takpon dapat ais krim. Dapat teady bear. Dapat pujukan jugak. Contoh :

Alaa baby sayang, tak moo lah merajuk camtuh. Tak comey lah.

TAK PON

Aalahai sayang, sweet nya muka dia. Senyum sikit meh. alolololo

ATAU

Saya suka lah tengok awak merajuk. Cubet sikit meh. 


Tapi, cuba kalau dah enam tujuh tahun couple. Bila ada salah sikit, mula lah nak mengamuk tak hengat dunia. Tak payah mimpi lah boleh dapat aisk krim, coklat macam dulu dah. Tuh kalau salah sikit, cuba kalau TERsalah banyak. Silap-silap aribulan clash terus. Ya ampun! Selisih malaikat 44. Hiks!  

Isk, isk. Lelaki neh suka angen tak tentu pasal kan. Kalau dah tension, buat lah cara tension. Tak payah lah nak emo sana sini. Kalau masa zaman kegemilangan bercinta dulu, bukan main lagi manis berbicara. Huhu. Kononnya, lautan api sanggup diredah lah, masalah kamu masalah aku jua lah, setiap denyutan nadiku adalah nafasmu lah. EEee yyyuuuuuuuuuuu! Geli tau. Para lelaki kat luar sana, tolong lah jangan buat ayat macam tuh kalau korang tak maksudkannya. Yeek Yeek jer.

Kalau dah couple tuh, jagalah pasangan tuh elok-elok. Jangan mainkan perasaan orang tau. Tak baik. Dunia nih kecik saja. Kalau ALLAH nak balas, tak kemana. =)

K lah, nanti banyak pulak merepek.
Bye!







**Saya sayang Incik Singa saya, =)

8 comments:

  1. haha !

    adakah lelaki cepat bosan dengan perempuan???

    kahkahkahkah!

    ReplyDelete
  2. ntah lah. ada jugak kot, tapi tak semua lelaki macam tuh.

    ReplyDelete
  3. heeeeeeeeee~

    baik lah, hakhakhak.

    xsuka lelaki yang sebegitu.

    =p

    ReplyDelete
  4. sara pong tak suka. yey! kita geng, wuwwu

    ReplyDelete
  5. as salam..
    hehe..tak pernah berkapel.
    selesa berseorangan ;0

    ReplyDelete
  6. Allah jadikan manusia secara berpasangan. cepat atau lambat, pasti berdua juga. =)

    ReplyDelete
  7. biasa la kapel ni time awal2 semua yer manis..tapi bila dah lama cam asam lak rasa yer!!

    ReplyDelete
  8. betol gak eh, macam asam pong ade kadang2.
    macam coklat sweet sour pong ade. huuuuuuuuu~

    ReplyDelete