Saturday, January 8, 2011

Budak Baru Belajar.

Hai. Hallow. Yuhhuu. Meooww.
Sekarang gua dah ada blog beb! baru create malam tadi. 
Nilah akibatnya kalau dah register tapi class asyik cancel kan. Memang ada jer kerja nak dibuat.Yerlah, bosan kot. At least sekarang masa aku tak der lah terbuang sangat kan.
Sekarang, every minutes yang terbuang tuh 
aku akan gunakan untuk blog aku. Yerla, aku kan budak baru blaja, so banyak benda lagi yang aku tatau tentang blog neh.Ni pong tengah usha usha sikit.Ceh! Tanak tanya kawan tuh. Sombong aku kan. heh! Tak der la, aku sebenarnya nak buat suprise kat dorang.

Dorang sumer dah ada blog kot. 
Teringin jugak aku kan. heh! Blog dorang da santek santek semua. Malu ar gau cenggini. Blog gua cam haram jer. Ni tade, tuh tade. Pastuh tengok blog blog dorang, eh cane dorang buat ni cane dorang buat itu. hadoi. Sentap! haha Aku nak cuba buat sendiri dulu, kalau dah tak tau sangat baru jumpa tok guru. Baru betol kan. Mane boleh mintak suap jer. xsyiook!

K lah, nak try mengusha lagi. 
bubbye~

No comments:

Post a Comment