Friday, January 14, 2011

Langkah 1 sudah berjaya. Hoorey!

keBiasalah, blogger baru. semua benda taktau. Kosong! Nothing!
But now, dah dapat apa yang aku nak. Nak tahu apa? Alaa, malu lah nak cakap.isk isk! Plain Template lah! haha, kecoh kan aku. Orang lain berkebuk dah guna, aku baru terhegeh-hegeh carik kan. alaa, dah nama pon blogger baru. Ceewaah!


Sekarang tengah berusaha mengusha design header pulak. Susah gak kan nak dapat design yang sesuai. Aku pulak bukan lah kreatif sangat bab-bab camgini. huh! Tapi semalam sempat jugak belajar ngan tok guru aku. nanti-nanti lah aku aplikasikan. Cam banyak sangat step-step dia. Kompius i taw. Selalu buat i cenggini tau. tak suka tau! Teehhee, over tau aku ni. =))

k lah, nak sambung hiaskan belog. nanti dah cantik-cantik baru semangat nak nulis-nulis. 
bye!!

2 comments:

  1. welcome..baru belajar tp cam dah pro.
    lawa blog ni..kaler pink lagik!
    salam perkenalan :)

    ReplyDelete
  2. betol. budak baru. tapi rajin tengok2 tutorial. biasalah, dah minat, semua leh jadi kan. thanx support kita. =)

    ReplyDelete